Aysukuvan Hanımlar bebeğim 47 günlük ama çok gaz sancısı var sürekli ağlıyo emmek istiyo ama bi süre sonra ayaklarını çekerek ağlayarak bırakıyo zor sakinleştiriyorum masajlar yapıyorum bi süre iyi ama sonra yine aynı ne yapabilirim acaba
Esrasena Aysukuvan Kimyon kaynatırmısınız biraz suyla,sonra şsker katın verin çay kaşığıyla rahatlatyor,hatta sizde için sizden de geçiyodur.Ben kimyonun çok faydasını gördüm
Esrasena bsnrd Süzüyorum ince bi bezle,yada süzgüyle süzün farketmez,zaten tadı kötü değil ben çözümü kimyonda bulmuştum tek 🤷🏻♀️😊