17 haftalık gebeyim bebeğin eşiği aşağıda bebek büyüdükçe yukarı çıkabilir çıkmayadabilir bu şekilde bebeğin büyüteceksin kanaman çok olursada dikeriz dedi progeston iğne vuruluyorum bu çarşamba işe başlıyorum bu durumu yaşan anneler bebeğiniz eşiği. Yukarı çıktı mı neler yaptınız nelere dikkat ettiniz