Deletedmom_85 umut123_ ederim canım etmeye gerek kalmayacak zaten regl olacağım 😂 sonra ben demiştim derim hahah
umut123_ Deletedmom_85 ne geldiyse başımıza herşeyi önceden fark edecek müthiş hislerimizden geldi 😂 kalite asla tesadüf değildir
mom130 Deletedmom_85 küçüklüğümden beridir yapıyorum. Bebeğime değil canım ben dışarıya yapıyorum zaten. Ama kendime de çok şey yaptım kapaliyim bir sürü tunik hırka ördüm.
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu haha aynen 😃 zaten Bi iki gün de erken oluyorum bazen. Dünü atlattık bugunu de atlatsam Bi
mom130 Kubraalp ben artık belirti aramıyorum. Ne belirtiler yaşadım cevremdekiler bile kesin hamilesin diyordu
Kubraalp mom130 haklısın bende kaç aydır kafamda kurup duruyorum. Kesin çözüm batı bekletip kan testi vermek