Ben ilk gebeliğim de doktorum 13 haftalıktı erkek dedi sonra 16 haftalıktı yine erkek dedi ve erkek oldu
Şu an ikinci gebeliğim ve 11 haftalıktı erkek dedi bugün gittim 17 hafta 2 günlük kesin erkek dedi bir dahaki kontrol detaylı ultrason var ondan ne dicek bakalım 😂❤️