Merhaba kızlar cuma günü şeker yüklemesi sonucunda tokluk şekerim 144 çıktı doktorum karbonhidrat yememen ama gerektiğini ve düzenli ölçüm yapmam gerektiğini söyledi yarın diyetisyene gidicem ama 3 gündür sanki normalden daha fazla tatlı çeker oldu canım . Gebelikten önce tatlıya hiç duskunlugum yoktu gebelikte birlikte arttı şuan sanki zirve yaptı gibi hissediyorum. Yasaklaninca cazip geldi gibi . Gebelikte şekeri çıkanlar beslenmede neler uyguluyorsunuz paylaşır mısınız yememeye çalışıyorum beni çok zorluyor yesem vicdan azabı ileriye dönükte dikkat etmem lazım yardım lütfen