Taze_hamis gecen cuma gittim vermediler barkod bide ilk defa gittigim icin cok karmasik geldi ve doktorumun yaninda exra 4 doktor daha vardi ortam baya karisikti bas agrim tuttu eve gittim bugun randevu olustirim dedim sekreter butun randevular dolu veremiyorum randevu dedi sadece cikartmam gereken bir evrak verdi doktorum onun disinda birsey verilmedi benxe zaman kaybetmiyim diye baska yerde cektirim dedim burayida bilmiyorum evlilik nedeni ile geldim uskudara