Yumurtlama sonrası kanamam oldu. Geçen hafta yumurtlama haftamdı hatta cumartesi bitti pazar akşamı şeffaf sanki su gibi akıntı geldi pazartesi sabah kalktığımda kanama gördüm. Şuan hala devam ediyor. Var mı başına gelen? Bu ay mfk yöntemini denedik normalde 18 martta bat ama 7 martta kanama geldi. Varsa başına gelen bi aydnlatsın ya ağlicam artık