Ebru021 Kızlar dün akşam telefonla oynuyordum öylece uykuya dalmışım ve sabah uyandığımda baktım ki telefon karnımın altına düşmüş yani bütün gece orada kalmış bebeğime bir şey olmuş mudur radyasyon açısından çok korkuyorum
CeynoO Ebru021 bu kdr pimpirikli olmayin . Ayni radyasyon televizyondada var acik olmasa bile tekevizyon yine radyasyon yayiyor . Napalim evidemi terkedelim 😁😁😁👪
bussraozturk Ebru021 telefonda radyasyon var evet ama bizim atomlarımızı harekete geçirecek kadar kuvvetli değil o yüzden tedirgin olmanıza gerek yok bence
Ebru021 CeynoO Ya haklısınız da telefon bütün gece karnımın altında olunca insan ister istemez panik yapıyor
CeynoO Ebru021 panik stres iyi bisey degl bacim . Rahat ol sakin ol . Akisina birak . Evdeki herseyde radyasyon var zaten. Firinlarda buzdolabnda bile .
CansuDRY CeynoO Bütün gün elinizdeyken de aynı radyasyona maruz kalıyorsunuz aslında. Aktif olarak mesajlaşma, internet kullanımı, konuşma falan yapmadığınız için etkisi daha az olmuştur.