Gmznida merhaba, dun endokrin sonuclarima gore diyetisyene yonlendirdi lakin dun yetismedigi icin gidemedim. Bugun de aşırı yagis var. Tahmini cumaya kadar gitmis olurum.
Endokrinde aonuclar normal cikti ama sekerre yatkinlik olduhu icin diywtle devam edecegiz doguma kadar dedi ve her ay kontril edilecwk dedi. Bakalim inslalah basasirim.