durulice bana önerilen, bebek ürünlerinde yumuşatıcı kullanılmaz ilk çocuğmda kullanmadm ben, ebebekte kendi markası vardı toz deterjan içeriği temizdi onu kullandm sonra sıvıya geçmiştim, bebk yağı gözenekleri tıkadığı için önerilmez onun yerine losyon daha iyidir, şampuan içinde mustela kullandım ben memnun kaldm ilk zmaan için konak önleyici köpük şampuan öneririm