Bugün 35+1 olduk, geçen haftalar daha hareketliydi şimdi sola yatiyorum ben elleyince anca hareket ediyor bi de çikolata yiyince hreket ediyor şekerim oldugu icinde fazla yiyemiyorum sizin hareketler nasıl çarşamba günü kontrol nst var iple çekiyorum😅