minikprensess 12+1 hamileyim dişim çok agriyor kanal tedavisi dedi doktor yaptıran var mı çekilmez bir ağrı ne uyku var ne bişey ağlamaktan yoruldum o kadar 😭😭
Dilekylz811 Ah o ağrıyı bilirim hamileliğimin başında bir tuttu anlatamam o ağrıyı ağrı kesici ile kekik yağı ile dindi ağrısı tam geçti şükür dedim dün gene başladı gene ağrı kesici ve kekik yağı kullanıyorum bende çarşamba günü gidicem doktora 😥