Gnsll Dun kontrle gıttım bebegım 15+2 olması gerekırken 16+3 cıktı doktrda su an ıcın degıl ama dha da ılerı gderse ılerde sorun olabılır takıp edılmelı dedı boyle ılerde gıdıp normale gelen var mı ılerıkı haftalarda ??
Hatunnn Gnsll canm doktorun abartmis, 1 hafta ileri olmasinda sorun yok ki ayrica suan bunun icin erken 25 haftalardan sonra dikkate aliniyor daha cok
Busraszgn Gnsll benim sat a göre 18+0 ken 19+4 gün görünüyordu 10 gün ilerideydi sonra gitgide normale yaklaştı şimdi 1-2 gün geriye bile düştü doktor 10 gün önde 10 gün geride hiç takilmayin bi öne geçer bi geride kalir standart ölçümler bunlar demişti
ElifKarata Gnsll 18. Haftalarda 1 hafta ileriydi şuan 37. Haftam 3 hafta ileri bir sorun yok suan sadece normal Doğum için zorluk olabiliyormuş . Birde şekerin felan çıkmadığı sürece sorun yok canm
Gnsll ElifKarata takıp edelım dedı benım de kafam karıstı 2-3 gun farklı cıkıyodu da 1 haftayı gecmıyodu merak ettım
ElifKarata Gnsll daha çok erken canm o haftalarda bişey olmaz çoğumuzun öyle oluyor kafana takma detaylı ultrasona da muhakkak gir 19-24 haftalar arası yapılıyormuş