Kızlar 37.haftama girdiğimizden beri bi azalma farkediyorum hareketlerinde şuana kadar hiç yaşamadığım birşey her zaman fıkır fıkır durmayan bir bebekti karnımda şuan 37+5iz iki gündür farkettim bu hafta azaldı baya yemek yerken falan kıpırdanıyor bide arada gün içinde işte doktora gideyim mi evham mı yapıyorum bilemedim içim rahat değil😣