SelmaAdyaman Kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıp normal Doğum yapan var mı acaba bi sıkıntı oldumu veya bi problemle karşılaştınız mı?
Hatunnn SelmaAdyaman dogum normal olucaksa dogumdan once kesmek gerekiyormus, kesemicek kadr ciddi pihtilasma sorunu varsa sezeryan yapiliyor diye biliyorum canm