Berilzdemir kızlar nasıl gidiyor? sancısı olan agrısı olan dogum giren anlatsın😍 Bende sadece karnımın top gibi olma durumu var. Onun dısında ne agrı var ne sancı🙈
Zeynepelin Berilzdemir bndede suanlik bi sanci ve agri yok sdece bazen kasiklarimn oraya bicak saplanio gbi 1 2sn oluo gecio. 37+1 haftaligiz hftaya cati muayenesi yapicam dedi doktor aranizda cati muayenesi olan varmi acaba nasil gectii??
Seyemmm Berilzdemir bizde 37+3 olduk bu hafta sancim oluyo kasiklarda rahime dogru da kasilmalar oluyo karnimin sertlesmesi ve ufakligin bir yerde toplanmasida cabasi acaba geleceginimi sinyalliyo ney👶😍👶
essrakenan Mrvttz nasil oluyo acaba sanciniz.bnm arada kasiklarima bicak saplanir gibi oluyo agriyo o sancimi oluyor😕
ozgeyzr 38+3 üm tık yok bu gidişle 40 ı geçeriz gibime geliyo ne ağrı ne sancı her şey geçtiğim haftalar gibi aynı düzeyde
Mrvttz Berilzdemir kalcamdan belimden giriyor ayakta duramiyorum cok nstde de cikti zaten biraz biraz
Berilzdemir Mrvttz belden girince gercek dogum sancısıymıs dıye okudum bugun bı yerde🙄 eger kasıktan gırerse sancı yalancı sancıymıs dogrumu acaba?
SalihaTelli Tugceyunus negüzel ya 😍 keşke bende pazartesi alsam çünkü pazartesi benim doğum günüm, 38+3 haftamdayım ben
sburc36 Berilzdemir bende 36 dayım daha erken degilmi belden saplanıyor sancı 5/10 saniye sürüyor geçiyor
Mrvttz essrakenan kalcamda ve belimde basliyo sanci otursam da yatsam da hemen gecmiyor yani onceki kramplardan sancilardan farkli
essrakenan Mrvttz ayy hyrlisi ile doguralim artik son zamanlar daha zor 🙁bekledikce stres oluyorum.ilk gebelik bide yalanci sanci ne gercek ne bilmiyoruz.😕
Berilzdemir Mrvttz Acaba böyle sancı olmasından ne kadar sonra başlar dogum? Çünkü sizin anlattıgınız gercek dogum sancısına benzıyor🙂 Geçen hafta gittiğinizde çatı muayenesı yapıldı mı? Benım oda yapılmadı daha🙁
Berilzdemir Zeynepelin Benim 38.haftam işte önümüzdeki hafta catı muayenem var. Ama doktorum cok sezaryan yanlısı bır doktor🙁 Kesin catın musaıt degıl dıycek bende normal ıstıyorum nolcak bılmıyorum onunda stresi var.
Birsen11 Zeynepelin ben çatı muayenesi oldum sonrasinda kasiklarda sanci ve kanama oldu baya ama bir günlük bisy 😊muayene olurken kendini kasmamaya calis pek mümkün olmuyor ama dene en azindan
Berilzdemir essrakenan aynen tecrübeli kişilerle konusmak sart bu donemde🙂 Her ufacık seyden gelıyor dıye umutlanıyorum 🙂
Mrvttz essrakenan aynen duzenli olmamasi rahatlatiyor yalancidir diye ustunde durmamaya calisiyorum ama cok zormus bu son haftalar 😫 sag salim aliriz kucagimiza insallah bebislerimizi 😇