Denizpyraz Kizlar adetime 10 gün var bugün cis yaptıktan sonra peçete ile silerken çok az pembe bir akinti geldi. Yanj normalde hissetmedim aktığını ama peçeteye silince geldi. Yerleşme kanaması mıdır sizce? Bildiğiniz çok açık pembe renk. 10 gün var daha.
bejanne00 Denizpyraz Bende aynıyım şurda bekliyim çok açık değil 10 gün erken regli oldum gibi ama bakalım ne dicekler.
umut123_ Denizpyraz bende yumurtlamadan hemen sonra leke gördüm adet günümde bir kaç gün önce de 2 kez yine leke geldi. 6 gün geciktim test verdim sonuç bekliyorum.