Biraz taşımak zor oluyor yataktan kalkmak kanepede rahat oturamıyorsun falan filan ama son rahat zamanlar diyelim ben 33.3 teyim sabırsızız babasıds bende doğsun istiyoruz çok heyecanlıyız . İlk hamileliğim şuan 66 kilodayım. Son zamanlarda ayaklarım şişmeye başlıyor artık sanki ödem oluyo gibi bilemiyorum. Suyu çok sevrim zaten 3 litre bazen biraz daha çok içiyorum . Sağllıkla gelsin bebişlerimiz 😘☺️😍