Aleynaa1 Merveymen50 ben 2 buçuk ay önce çakmak erdem de doğum yaptım ve aşırı memnun kaldım doktor lar hemşireler vs herşey çok iyiydi kesinlikle tavsiye ederim 🥰
Cyda-123 Aleynaa1 bende şimdi görüştüm ama Çamlıca çakmak erdem ile Ümraniye çakmak Erdem farklı hastaneler heralde.
cihandurumerve Aleynaa1 anlaştığınız fiyat dışında ekstra para istediler mi sizden? Ben bir kaç kişiden öyle duydum, bebek küvöze girmediği halde küvöz parası istenmiş gibi şeyler duydum. Siz doğum yapmışsınız daha iyi bilirsiniz