mink0307 çoğu kişinin dediği gibi Alparslan zaten uzun ve iki isim. Ayriyetten tabiki herkesin kendi kararı ama bu konuyu çok araştırdığım için söylüyorum, bende iki isim düşünüyordum araştırdığım da çocuklarda kimlik kargaşası yaşandığı için vazgeçtim. Çünkü zaten kimse iki ismi ile hitap etmeyecek. Kimisi ilk ismini kimisi ikinci ismini söyleyecek o yüzden vazgeçmiştim. Bence sadece Alparslan koyun derim, tabiki kendi kararınız 🌸