Gokyuzum1 Kızlar selam, sezaryen ile doğum yapalı 4-5 gün oldu çok şükür ayaktayken veya yatarken sorun yok ama ayağı kalkarken ameliyat yerim yanıyor desteksiz kalkamıyorum , sizinde böyle oluuor mu
K88_ Gokyuzum1 bende 8 martta oldum sezaryen çok zorlanıyorum yatıp kalkarken. Bir de adet sancısı gibi sancı oluyor bugün kanamamda kahverengi gibi pede gelmiyorda tuvaletteyken peçeteye geliyor. Yatış pozisyonu önemlimi yoksa sırt üstümü yatacağız bir süre daha