Kızlar çikolatalarınızı nereden ve kime yaptırdınız? Burada bahsi geçen sayfalar vardı ama son yaptıranlardan bir fikir alayım dedim.
Ben 34+3 oldum geç mi kaldım erken mi hiç bilmiyorum sizler kaç haftalıkken yaptırdınız? Bir de magnet için ismi kesin değil bebeğimin ve tarih de belli değil doğumdan sonra yaptırsam saçma mı olur? 😔 çok mu tembel bir anneyim ya daha hastane çantamız falan da hazır değil 🥺