Busra2013 Aycan051415 ya yok sınır oldum hastaneye gıttım sabaha kdr heyecandan uyumadım gıttım eayalarımı dolaba yerlestırdım narkoz vuran doktor amelıyata fln dedı saat 11 de gelın dedı eve geldım 11 de gıtcm
Estrella Aycan051415 ahaha herkesn bilinçaltına yerleşmiş herhalde sabah benim de aklımdan geçti naptı acaba diye🤣🤣
Barlas_mom Busra2013 Ay canım senin postunu aradım girdim foruma naptın diye nasılsın seni çok merak ettim 🥰 inşallah çok çok güzel geçmiştir
Busra2013 Aycan051415 evet 8 de gelın dedı gıttık ıste bırseyler ters gıttı 11 de gelın fln dedı eve geldım sınır oldum valla o kdr heyecanla gıttım
Aycan051415 Busra2013 neyse canım skma canını sonu güzel olsun az kaldı zaten Rabbım sağlıkla kavustrsun
Busra2013 Aycan051415 valla sınır oldum zaman gecmıo zaten sımdıde 11 beklıcm 😏neyse sonu guzel bıtaınde❤️
Aycan051415 Busra2013 duşa filan gir canım hem rahatlarsın çantanı son bi aç kapa yada cik eşinle dolaş biraz yürü içindeki son saatler bu anların tadını çıkar daha güzel anların başlamasına saatler kaldi
Blue_Butterfly Busra2013 sağlıkla gir çık kuzum güzel haberlerle inşallah RABBİM senın yardımcın olsun güzel haberlerle inşallah 🌸🧿❤️
Serapmehmet_19 Busra2013 hayırlı güzel haberlerini bekliyoruz inşallah prensesinle sana Allah yardım etsin, sağ salim çıkmak nasip olsun canım 🤲🏻😍❤️