tospikaskim Hanımlar nasıl gidiyor hamilelik var mı şikayetleriniz bende yattığımda kalkmak ve ya yattığımda hareketlerinde çok ağrılar yapıyor arasıra. Malum bir de sol tarafımın üzerine yatıyorum diye hep uyuşuyor 🥴
Ebruuuusalman tospikaskim bende aynı durumdaym valla bazen ole uusuyorumki saga yatiyorum bide gecen tetenoz oldum sol kolumjn ustune hic yatamadm bi sure 😔
Demirssmomm tospikaskim ben çift taraflı yatıyorum hatta yastığımı biraz yüksek tutarsam sırt üstü de yatabiliyorum ama uykularım tabikide düzensiz 😞 sabah ezanından sonra anca uyuyabildim.. bazende uyudum mu hiç kalkamıyorum Allah ne verdiyse öğlen 1-2 uyuyorum 🙈
tospikaskim Ebruuuusalman ayy çok kötü bende yarın 2.doz tetanoz olcam bakalım 😟 1 de bişey olmadı çok şükür de. Bir de diyor ya sola yatın mutlaka aşı da sola vuruluyor
tospikaskim defneninannesi44 ay evet ya ama sağa da yatınca toplarda ar mı atardamar mı ne o taraftymış varis oluşumu bide birkaç bişeyler vardı onlara neden oluyormuş ondan sola yatın diyorlar. Zorluyorum hep kendimi uyuşa uyuşa 😟
Eminecmsr Demirssmomm Ayy bende aynı ya gece pek yatamıyorum öğlen çok uykum oluyor Kızlar birde uyku düzeniniz nasıl olursa hamileyken bebeğinde öyle oluyor dikkat edin gece bolca uyumaya bakım derim
tospikaskim Demirssmomm 🤣🤣 ayy Allah sabır versin brbişler doğana kadar zormuş anne olmak daha çocuk doğmadn
tospikaskim Eminecmsr hadi ya ilk defa duydum öyle miymiş gerçekten. Tabi artık onlar da sabahı akşamı biliyorlar heralce anne karnında alışıyolar biz geç yarında onlar da doğunca geç yatıyor herhalde 🤣
tospikaskim Seyturak heheh🤣 Geç yazdım ama günaydın. Allah kolaylık versin hepimize. Çok şükür bel sırt ağrılarım sadece iş yapınca oluyor özellikle mutfakta. Artık göbekten çok tezgaha yanaşamadığum için özellikle musluğa çok belimi agrıtıyor iki büklüm
Yarenlisinden Kızlar hareketleriniz ne durumda gün içinde az oluyor benim gecede tekmeler oluyor tabi kilo geçen hafta kontrolde bir kiloya yakın demişti sizlerin nasıl
tospikaskim Yarenlisinden maşallah kilosu iyimiş benimde geçen ay 25.haftada 780 gr.dı çok merk ediyorum 10 gün sonra tekrar gidcem ne kadar olmuş iyi mi çok merak ediyorum 😍
defneninannesi44 tospikaskim aynen ven yani toplar damar var ama zaten bebek rahatsız olsa anne onu hissediyor bence tek tarafa zorlamayın kendinizi
EdaHayal Selam arkadaşlar ben dün çok yoruldum dünden beri çok hissetmiyorum bişi, ağrı sızı da hissetmiyorum 27+5 benim uyuyor mu acaba çok mu uyuyor ki
Aysmaa EdaHayal canım bende yorulduğum zaman hissedemiyorum 30. Haftaya kadar günde bir iki hareket yeterliymiş sıkma canını. Ben çok takıyordum takma
tospikaskim EdaHayal sen uzandığında yattığında hareketleri nasıl genelde o zaman lar çok hareketleniyolar
Ecoli28 Ben de 27+4 üm ve gece sürekli hareket ettiği için uyuyamadım, baya da kuvvetlendi sanki sizin de öyle mi?
tospikaskim Ecoli28 evet beni de maşallah kaç kere uyandırdı kıyamam yavrucuk lara ya 😁 güçlendilerde
tospikaskim defneninannesi44 valla ya evet doğru söylüyorsun çok nadir yatıyorum sağa am artık yatıcam çünkü uyuşuyor um artık
Meri3220 tospikaskim öyle sırt bel ağrım yok ama heleki 28.haftaya girince mide yanmam hat safhada 1 hafta sonra gideceğim doktora ilaç isteyeceğim soğuk süt falan geçici iyi geliyor birde dün gece ilk defa kalçada ve vajina tarafımda ağrı hissettim bakalım hayırlısı daha neler görücez yaa 28+2
tospikaskim Meri3220 aynen öyle hayırlısı diyelim belki aşağıyı tekmelediyse ağrı hissetmiş olabilirsin bende öyle oluyor aşağıyı tekmeliyor bağıttırıyor beni. Bende de yavaştan mide yanması başladı sanki. Gerçi geçen kızartma yedim belki ondan da olmuş olabilir 😖