[silindi] Kızlar ilk gebeliğim ve bebeğim çok fazla hareket ediyo yani sürekli hareket halinde şu an 20. haftadayız 19. haftada başlamıştım hissetmeye sizde durumlar nasıl hissetmeye ne zaman başladınız bebişinizi💗🐣
kckelf123 [silindi] bende 21 deyim 20 nin sonlarında pıt pıt hissettim ama hareket gibi değilde kalp pıt pıtı gibi hafif şiddetlisi 😍 sizinki sağa sola mı gidiyor nasıl bi his acaba
ebrue66r [silindi] benimde ikinci hamileliğim 17. Haftamda başladım hissetmeye 20+6 dayız şimdi daha belirginleşti hareketleri ve vajinaya tekme atıyor sürekli
Mommhappy [silindi] ben 19.haftadayım bsyler oluyor bazen ama bebek mi değil mi anlayamıyorum ilk gebeliğim 🤷🏼♀️
[silindi] kckelf123 ya böyle sağ veya sol diyemem karnımın altına doğru olsan kısımda hissediyorum yani bazen de tam karnımın orta kısmında 😇
[silindi] Mommhappy ilk zamanlar bende acaba bebek mi gaz mi başka bjsey mi falan diyordum ama şu an eminim bebek hareketleri olduğuna genelde yemeklerden sonra çok hareketleniyorlar aklında bulunsun💗🌸😇
Babylove06 17.haftamda hissettim duan 20deyiz baya baya hareketli hatta alt bölgem çıkcak gibi hissediyorum😁 kızım cok hareketli olcak heralde sizinkinin cinsiyeti nedir