Kizlar en son bebeğimi 7 haftalikken gördüm yarın 12 haftalik oluyoruz. Doktor randevum yarin. Aslında bana 1 mart gibi geldi dedi ama 1 hafta geciktim ben. Taşınma işimiz oldu birde maddiyatımız sıkıntıya girdi. Yol parası bile kalmadi cepte. Uzun zamandır bebeğimi göremediğim için hem endişeliyim hem üzgün. Bu sürede herhangi bir kanama vs yaşamadım tüm belirtilerim devam ediyor hatta mide bulantılarim hat safhada. Sizinde bu kadar uzun gitmediginiz oldu mu