izobellaaa-_- ne güzel ya maşallah sana 💕💙🧿 ben beşinci ayıma kadar kustum hatta kan kusup acillik olduğum bile oldu. Tiroid sorunum çıktı, böbrek büyümesi oldu, erken doğum riskim oldu, en son da gebelik kolestazı denen bir hastalığım çıktı bebek içib çok riskli olduğunu söyledi doktorum 36+6’da zorunlu sezaryen oldum. Hamileliğim gerçekten zorlu ötesi geçti 🤣 ama çok şükür şimdi bebiş yanımda, sağ salim kavuşursun inşallah sen de minnoşuna💋