505050 30+6 haftalık hamileyim dün akşam 1.2 kere hafif hissettim daha sonra hiç hareket etmedi ne yapsam yok iyi midir yaa
dilaraulusoy 505050 canımm senin haftadalarında artık daha çok uyuyormuş bebekler sen dürt baya bak nasıl kalkıyor
Annekuzusu__06 505050 bende 30a gircem benimkide uykuya veriyo kendini dürt karnına bide çikolata ye uyanıyo😅
505050 kahvesever__ boyle 2 kere daha olmuştu bebek iyidi doktor sanki sürekli ne geliyon der gbi davraniyor 😔
Sermec27 505050 canım bu haftalarda günde en az 10 kez hareket olmalı 3 saatten fazla hareketsiz olmaması lazım biraz daha bekle hareket etmezse git bence
mercimekkk41 Canım çikolata ye hemen soluna yat bazen bende endişeleniyorum hemen hareketleniyor. Kötü düşünme haftası da ilerde birşey olmaz Allah’ın izniyle