Dün akşam peçeteye nokta şeklinde kan geldi 4-5 defa dinlendim sonra devam etmedi.Sabah kalktığım da da bir şey yoktu ben anlamak için ped taktım tam işe gidecem baktım çok az miktar da leke gelmiş pembe-kırmızı gibi şimdi acildeyim 3 tüp kan ve idrar aldılar keseyi görmek için bekliyordum 2 güne bir kan veriyordum doktor keseyi gördün mü dedi yok deyince gebelikte olmayabilir dedi sonuçlar 1 saate çıkacak eve de gidemiyorum oturdum araba da bekliyorum 😭