hkrks 32+3′üm dün biraz ayakta kaldım ayaklarım davul gibi oldu uyudum ettim geçmedi hala gece de uyurken kramp girdi bacağıma bu neden olur acaba ayaklarımın şişliğinden yürüyemiyorumm 😩😩
_Hayalim- hkrks ben iki aydır aynı sorunu yaşıyorum resmen penguen gibi yürüyorum tansiyonum yok tahlillerim temiz çıkıyor ama bacak ağrım o kadar çok oluyor ki ağlıyorum kas gevşetici kullandım yine geçmedi maalesef doğuran kadar çekecez gibi😔