Merhabalar, ben 15 haftalık hamileyim. 56,4 kilo ile hamile kaldığımı öğrendim (5.haftada). Hamile kaldığımda diyetisyene gidiyordum 5 kilo vermiştim.
İlk 11 hafta yemekten tiksinme iştahsızlık vs vardı, çok fazla yemek yiyemiyordum. bugün 15. Haftama girdim, kilom 59,6 olmuş.
Çok korktum bu hızı farkedince. Beni üzen dikkat ettiğim halde alıyor olmam. Yemek alışkanlığım dengeli. Abur cubur yemiyorum, aşırı ekmek ,hamurişi yememeye çalışıyorum. Sadece çocuk için faydalı olacak meyve kuruyemiş vs artırdım onun dışında ekstra bir yemem olmadı. Açıkçası fazla yemediğim için bunun üstüne diyet yapmak da sağlıklı gelmiyor ama nasıl engel olacam bu duruma anlayamadım.
Benimle aynı durumda olan var mı?
Kilo kontrolü olanlar Nasıl besleniyorsunuz tavsiye verirseniz çok sevinirim.