bejanne00 erken olunca büyüklerimiz rahim bebek arıyor derlermiş benimde hamile kalmadan 2 ay önce başıma geldi erken olunca çok şaşırmıştım. Çünkü çok düzenli regl olurdum günü şaşmazdı. Erken olunca annem kayınvalidem vs rahim bebek arıyor 1-2 aya kalmaz hamile kalırsın demişlerdi ki öylede oldu diğer ay hamile olduğumu öğrendim. Rabbim isteyen herkese en hayırlı zamanda nasip etsin inşallah 🥰