glnrCk Sezeryan oldum 4. gunum boğazda gıcık kaşıntılı bir öksürük var sizde de oldu mu nasıl gecirdiniz
Dilish glnrCk Evet benim oldu bir kaç güne geçer. Narkoz çıkıyor o öskürükle. Bende çok zorluk çektim öskürürken dikiş yerleri acıdığı için. Allah şifa versin.
glnrCk Dilish öksürük le geçer belki ama oksurmekten korkuyorum cidden zorluyor dikişleri.sirke içtim yoğurt yedim bol su içtim olmadı.
Dilish glnrCk Ne kadar zor olsa da öksürmen lazım onunla çıkıyor narkoz. Bana öyle söylediler hastanede. Balgamli öksürükmü?