glnrCk Sezeryan oldum 4. gunum boğazda gıcık kaşıntılı bir öksürük var sizde de oldu mu nasıl gecirdiniz
EdizEliz glnrCk cnm belki ameliyathanede üşüdün. Gruba birşey gibi. Nane limon ıhlamur ile toparlarsın inşalalh birkaç güne. Geçmiş olsun🤲💕
glnrCk EdizEliz yani üşütme gibi değil sanki tüy yutmusumda kaşıntı yapıyor anestezinden mi anlamadım ama dikişler için korkuyorum
glnrCk EdizEliz 5 kontrolu mu bana kontrolden bahseden olmadı sdce dikiş almaya gidicem ona da çok var.kbb gitmeliyim de arabaya binmek bile istemiyorum bu durumda
EdizEliz glnrCk yok bebeğin kontrolü oluyor ya 5. Gün cnm. Ondan bahsetmiştim. Omzunda doktora hemşireye sorulabilir normal mi anestezi etkisini diye demiştim ama arkadaşlardan yaşayan bilenler olursa da yazarlar umarım biran önce atlatırsın .