Oyakubra KIZLAR MERHABA 18+3 GÜNLÜĞÜZ VE AŞIRI DERECEDE WC YE GİDİYORUM 10 DK BİR WC DEYİM AYRICA KASIK AĞRISIYLA ÇİŞİMİN GELDİĞİNİ ANLIYORUM YAPINCA RAHATLIYORUM.OTURUNCA KASIKLARIMA SANKİ BIÇAK SAPLANIYOR.BUGÜN KONTUROLUM VAR AMA GERÇEKTEN KORKUYORUM .. SU GİBİDE AKINTIM VAR İÇ ÇAMAŞIRIMI ISLATACAK DERECEDE.. GECE BACAKLARIMA KRAMP GİRİYOR,ELLERİM UYUŞUYO..KARNIMDA ŞİŞLİK KABIZLIK AYRI BİR DERT ZATEN.. BEBEKLE İLGİLİ BİR DURUM YOKTUR UMARIM.. TAWSİYENİZ NEDİR :(
deletedmom6295 Oyakubra bebek büyüdükçe ara ara tuvalet atakları oluyor. bir gün on dakikada bir gidiyorum ertesi gün normal düzen sonra yine çiş modu böyle böyle devam ediyoruz😀
Oyakubra Hatunnn Enfeksiyon vardı canım en son cuma günü yatırdım temiz çıktı ,2 gündür bu sıkıntıyı yaşıyorum dışarı bile cıkamıyorum wc bulamam ,die gitmessem sancıdan kilitlenip kalıyorum
Usui Oyakubra canım akintin normal bence benim bı arkadaşımin da öyle olurdu bebeğin suyu mu bu falan diye endişelenirdi doktor alakası yok normal demişti😁
Hatunnn Oyakubra akinti normal ama kasik agrisi dusundurucu biraz enfeksiyon tekrarlaniyor olabilir usutmus olabilirsin ya da sen doktoruna haber ver bence kontroku bekleme
Oyakubra Hatunnn klimanın altında çalışıyoruz tabiki üşütürüm bide karadenizden geldik 15 saat yol çektim ..Allahtan bebeğin hareketini hissediyorum yawaş yawaş yoksa hepten gebermiştim. dediğin gibi enfeksiyonda tekrarlıyo olabilir .. :(
0581 Canım 22. Haftamda bende aynı sıkıntıyı yaşadım amniyo sıvısı diye telaşla gittim 🤣 Ama hiç alakası yokmuş bebeğin sıvısı iyiymiş yaz aylarına denk geldiği için nemlenir dedi
Oyakubra deletedmom6295 ya cok wc ye gitmek deil de ben sancılanarak gidiyorum sıkıntı o hani çişin gelir tutarsın tutarsın sancı basara aynı oyle
Hatunnn Oyakubra yolculuktanda olabilir yorgunluuktan filan yada belki sık tuvalete ciikamamissindir yolculukta, bi iki gun bekle bakalim gecicek mi bol su ic
deletedmom6295 Oyakubra gidince de iki damla ya olur ya olmaz ebe ayşenin bununla ilgili bir postu vardı idrar torbası bebeğinizin en iyi oyun arkadaşıdır diye bakmanızı tavsiye ederim 😀
Oyakubra Hatunnn Bakalım akşama konturolüm var inşalh kötü bişi çıkmaz bide serum yedim serumdan dolayıda olur belki