Şikayet var sayfasına ve doktorun kendi sayfasına göğüs estetiğinde kalıcı büyük izler bırakmasından dolayı şikayette bulundum üstelik ilgilenmek yerine beni engellemişti bunuda ekleyerek seviyeli bi şekilde düşüncelerimi belirttim cunku her baktığımda o ve ilgisizliği aklıma geliyordu pişkince özür dileyip ilgilenmek yerine keloid oluştuğunu benden dolayı olduğu söyleyip engel attı bana ameliyat öncesi böyle bi ihtimal olduğunu yada vücudumun keloide yatkınmı diye test dahi yapmadı neyse bunun üstüne çıkmak için beni şikayet etmek gibi bi hakkı varmı yapabilirmi ? Özür dileyeceğini sanmıyorum açıkcası çokta ilgisizdi Sonuçta şikayet sayfası ve ömür boyu beni etkileyecekse onuda etkilesin