gulsumm1 Uyurken bir an su gibi birsey geldi Altıma kaçırdığımı zannettim ama idrardan farkı yoktu gelen suyun ? Bebeğim suan hareketli sanki her an kaçıracak misim gibi hissediyorum kasiklarım uyuşuyor gibi oluyor bu doğum olabilir mi? 37+4
Zeynepensar gulsumm1 suyunuz gelmiş olabılır bazıların yawas yawas gelıyo sancınız yoksa sabah bi doktora muayene olun
suyesili gulsumm1 evet normal olduysa toparladiginizda tecrübenizi paylaşabilir misiniz güzel anne 🙏☺️
Zeynepensar gulsumm1 bence her ihtimale karsı bi doktora görünün su geldıkden sonra dogum baslamak zorunda çünkü belkı agrı eşiginiz yüksek hissetmiyorsunuz
Melek3465 gulsumm1 gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah kız mı erkek mi bebeğiniz bide kaç kg doğdu acaba 😘😘😘🥰