Kızlar selam. Burayı cok özlemişim. Hamileliğim boyunca cok sık takip ettim cok faydalandım. O günleri özlemiyor değilim :) suan kızım 2 aylık. İlk olarak hiçbir sekilde sıkıntı stres yapmayın. Hamilelik cok güzel ama bebek yanındayken daha güzel. Bunlar iyi günlerin diyenleri de takmayın. İlk ay tecrübesizliğinde verdiği yetkiyle fazla stres olabilirsiniz. Bu bebek neden devamlı ağlıyo. Aç mı tok mu altı mı pis vs vs. Emin olun gaz sancısından ağlıyordur :) ben bebeklerde gazın bu kadar sancılı olduğunu bilmiyordum. Damlası masajı vs var korkmayın :)Dogum sonrası yanınıza olacak kişinin kim olduğu burda cok önemli. Sizi rahatlatacak kasmayacak biri olması gerekiyor. Cünkü burda sütün gelip gelmemesi konusunda bazı insanlar panikletici gerici olabiliyor. Sütünüz gelmezse üzülmeyin en geç 4 5 günde gelir. İlk cocugunuz ise bana kalırsa başta mutlaka mama takviyesi yapın sarılık olmasın o cok daha kötü. Sonracıgıma ben zorunlu sezeryan oldum lokal. İlk gece bile ayaklandım. İlk hafta yataktan kalkarken eğilip kalkarken sancı giriyordu ama gayet her işimi yapıyordum. Suan herhangi bi sıkıntım yok. Kilo dısında :) ben hamilelikte cok gereksi kilolar aldım dogumdan cıktıgımda sadece 6 kg vermiştim. Gerisi kalan 12 kilomun başına :) inşallah herkes sağlıkla kucağına alır bebişlerini 🙏🏻 Sorusu olana yardımcı olabilirim.