minikkoalaam Kizlar benden pembe renkli bi kan geldi hemen acile gittik. sali gunu suni sanci vercekler sabah gel dediler eve döndük ama kan gelmeye devam ediyo ara ara ve ben korkuyorum bu normal midir acaba 🥺🥺
Emine003 minikkoalaam bilmiyorum kuzum inşallah bişey yoktur korkutma kendini bişey olsaydı bırakmazlardı heralde canım
Pcoslubiranne minikkoalaam kanama da bir dogum belirtisidir haftaniz geçmis zaten.Neden bekletiyorlar.
Aycan051415 minikkoalaam insandır o canım eğer koyu kırmızı gelmeye başlarsa o zaman bekleme hastaneye git
minikkoalaam Emine003 insallah ya 🥺 hastanedeyken agrim da yoktu pek eve gelince basladi belimde ve kasiklarda. ayni adet sancisi gibi ☹️
Emine003 minikkoalaam doğum başlamış olabilir canım belinden kasıklarına gelen bi ağrı varsa bide düzenli geliyosa ağrılar canım doğumun başlamıştır çünkü artık vakti de gelmiş sağ salim kucağına al inşallah bebişini 🤲🥰🥰
minikkoalaam Pcoslubiranne acilma olsun 1 gun bekleyelim dedi. nstde sanci cikmadi. ben de tam bilmiyorum aslinda o an iyiydim bi sey sormadim. 😔
miray76t Dogumun başlamış canim kanin gelmesi iyi birşey demişti bana hemşire acilman oluyormuş çünkü sancılarını takip et sıklaşinca git Rabbim sag saglim kucagina almayı nasip eylesin
minikkoalaam kizlar zaten nisan gelmisti acilde suni sanci vercez sali gunu demislerdi ama benim evde sancilarim bsladi, hastaneye geldik yatis verdiler hemen. 7 martta dogurmus oldum cok sukur. su an hastanedeyiz 🐣
MnksT minikkoalaam sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi. Tam olarak kaçtı haftanız bende şuan 40+6dayım hiçbir belirti yok zaman geçtikçe de korkuyorum
minikkoalaam MnksT tam olarak 40+6da gittik, dogdugu gun 41. haftaya girmis olduk. korkmayin bende de ara ara gelen agrilar disinda belirti yoktu ama kan ve sanci birden arka arkaya geldi. :))
MnksT minikkoalaam ayy hadi bende sizin gibi doğururum artık inşallah. bi sorun çıkar diye korkuyorum günüm geçtikçe