Melissim12 Yoruldum artık 36 hafta 1 günlüğüz ama artık sabırsızlık bir yandan merak bir yandan çatlayacağımmm günler sanki hiç geçmiyor 27!gün kaldı buraya göre ama oğluşum kaçıncı gün kollarımda olucak iyice merak içinde kala kaldım 🤔
KevserNidaYlmazErdoan Melissim12 bende 36+1 im aynıyız ama sezeryan olcam ben 38+4 de senin normal doğum galiba bana şafak 17 gecmiyor günler😣