Çok hafiften tatlı bir karım ağrınız var ise suyunuzdur benm öyle olmuştu ama az az geliyordu yani yine , bazen istemsiz idrarımızı da kaçırabılıyoruz uykuda bebek bianda baskı yapınca kendiliğinden yapabılıyorsunda sabahı bekle bakalm ağrın yoksa geçmiş olsn