Melekkiz_1 Kızlar napcm ya günde iki defa parol iciyorm ıhlamur feln ne yapablrm öksürük ve boğazm ağrıyor
Hatice_gzr2505 Melekkiz_1 doğuma da üç gün kalmış çok da zor bir durum ama kendini sıcak tutup vitamin almaktan başka çare yok nane limon falan da önermişti benim doktorum bi ara bende grip oldum da bir yada iki bardak içebilirsin demişti çok geçmiş olsun 🤲
Deletedmom62627 Allah yardımcın olsun ne yap et öksürükten kurtul… Ben balgamlıydim sezaryen oldum ölmedim ki ölem sürüm sürüm süründüm