Kendi kendime nazar değdirdimm 🤦🏻♀️ Muhteşem şekilde hamilelik geçiriyorum ne ağrı ne sızı 31 haftalık olacağız yarında , ama dün ve bu gece artık yatarken karnım acıyor sağa yan hiç yatamıyorum sola yattığım da uyuşmalarım ve ağrım oluyor… günlük aşırı su içtiğim için de WC ile yapışık duruma geldim …. Demekki iyi günlerim bitmiş