Nazli67 şuan çok şükür herşey yolunda kendisine gerek görmüyorum Doğum yaptırmak için asistanlarına yaptıracağım ama Allah korusun sıkıntılı bi durum olursa tabi ki Mehmet bey girsin isterin ama asistanları da çok iyi Doğum yaptırdıkları hastalar biliyorum canım ama Mehmet beyin bilgisi çok iyi ankaradan gelen hastaları var sen kaç haftalıksın