Zehraa12 İlk gebeligimde ikiz bebeklerim vardı 8 haftalıkken tesadüfen gittiğim kontrolde kalpleri durmuş kürtaja aldılar şimdi tekrardan 5 haftalık hamileyim korkuyorum bir sıkıntı çıkar mi kese oluşsun diye daha gitmedim
bilgegk Zehraa12 Allahın izniyle bir sıkıntı çıkmaz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi 💜