Ya kizlar gecikmenin 10. Gunune gectim
Bu son iki gun karnim agriyordu ama adet sancisi defil ama bugun cok nadir geldi o agrilar ama akintim defav ediyor kaygan seffaf beyaz arasi bisi basim ve belim agritor kan tahliline sali yada carsamba ancak gidebilirm 5 marttaa israr testi negatif cikti cok sasirdim emindim gebe oldugumdan bi yardimci olun ya lutfen uyuyamiyorum fikirlwrinize ihtiyacim var