Pisili Kizlar yarin 38+6 oluyorum sabah sezeryana randevum var cok heycanliyim ilk bebegimm dua edin insallah hersey yolunda gider🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Aylasmom Pisili bende yarın sabah 38+4 sezaryenim var aşırı heyecan korku endişe karışık duygular içindeyim son gecemizde uyuyamıyoruz:) Sağ salim kucağımıza Alicaz inşallah
Busra2013 Pisili benımde sabah saat 8 de sezeryanım olck 39+6 bencr heyecandan uyumuom dusunuyorum surkelı ıyı kotu seyler😂
Pisili Aylasmom bende istanbul camlica medipol hastanesi bende hemsireyim bu arada🥰 rabbim kolaylastirsin insallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻