Smyye1B Merihhhhh Bunda var gibi heveslendirmek yada sizi üzmek istemem bu testten arkadaşıma da yaptık bu şekildeydi kan verdi sonuç negatifti en doğrusu regl gününüzde yada geciktikten sonra kan vermek olucak sanırım.
Rbadrn_solmz Merihhhhh silik çizgi görüyorum . Erken yaptığın için beta hcg hormonu düşüktür o yüzden belirgin değildir . kan tahlili yaptır 😍😊
Aysekdrt Merihhhhh bende gördüm gibi sabah tekrarlayıp atarsan yeniden bakarız hayırlısı olsun inşallah güzel sonuçları alırsın