Kızlarrr , hadi sohbet edelim 29+3 olduk. Ikı gundur aşırı midem yanıyor uyuyamıyorm cıldırcam resmennnnn salatalık, süt, rennie şurup hiç bise gecırmıyor :( ayakta kalıp, yuruyunce falan da sankı bebek kasıklrıma agır gelıyor gbi acı oluyor sizde durumlar nasl ??