Uranus Arkadaşlar iyi geceler. Ben acı yemeyi çok seviyorum ama bahsettiğim çok şiddetli bir acı bu bebeğe zarar verir mi ya da acıyı o da hisseder mi ?
Gulcansckn Uranus bebeğe hiçbir zararı yok, eğer seni rahatsız etmiyorsa yedikten sonra, yiyebilirsin 😌 bende çok acı tüketiyorum.. kahvaltı da bile acı bibersiz duramam.
ipekveatlas hayır ama senin icin mide problemi ve cıkarken sıkıntı yaratabilir hele ki hamilelikte daha fazla oluyo bu problemler😜